Din 2004 , Safety First acorda servicii de consultanta de specialitate in organizarea activitatilor obligatorii de securitate si sanatate in munca si a situatiilor de urgenta. Firma noastra ofera atat consultanta pentru elaborarea documentatiilor tehnico-organizatorice, cat si asistenta tehnica in identificarea, evaluarea si prevenirea riscurilor existente la locul de munca, in efectuarea instruirii in domeniile securitatii si sanatatii in munca si a situatiilor de urgenta pentru personalul angajat.
Majoritatea accidentelor de munca pot fi evitate usor, prin masuri simple. Problemele legate de nerespectarea legislatiei in domeniu, de asemenea. Lipsa de timp si informare, plasarea problemelor legate de siguranta si securitatea in munca la sfarsitul listei de prioritati a managerilor fac insa ca aceste actiuni simple, neglijate, sa aiba consecinte catastrofale, de la mici accidente si amenzi, pana la moartea unor oameni si raspunderea penala a administratorilor.
De aceea specialistii de la Safety First stiu ca intotdeauna este mai bine sa previi decat sa tratezi. Ne bazam pe principiul actiunilor proactive (nu reactive) aplicand intotdeauna principiul lectiilor invatate, fiind mai usor sa evitam greselile facute de altii sau sa evitam greselile facute de noi insine. Iata cateva motive pentru care este important ca fiecare companie sa se ocupe serios si la timp de problemele legate de securitatea muncii :
- Costuri reduse, atat financiare, cat si de timp – amenzile platite in cazul unui control depasesc cu mult sumele necesare pentru a implementa si aplica legislatia in domeniu;
- Cresterea eficacitatii angajatilor – desfasurarea activitatii in deplina siguranta duce la cresterea randamentului angajatilor (evitarea concediilor medicale – perioade in care activitatea desfasurata de persoana accidentata trebuie suplinita din alte surse);
- Protejarea bunurilor si instalatiilor companiei;
- Imbunatatirea reputatiei angajatorului – aceasta fiind vazuta ca o companie care tine la angajatii sai si la respectarea legii;
- Reducerea stresului managerilor / administratorilor.